Friday, March 20, 2009

masih bercuti di kampung.

aku dan dalia kt kg ne,,kampungku namanya kg. kutan hulu, mlm ne baru suami datang naik bas,,cian dia kena naik bus mlm2...aper nak buat,,,suami tak dapat cuti.
hari tue balik klate drive sendiri,,adik aku yang bongsu Fatihah teman, die yang pegang dalia lam keta.mujur dalia ok jer jln jauh.penat juga drive sorang dari kl ke klate.
Sebenarnya aku dan dalia tak sehat,,cian kt dalia.Jadi jealah yang jaga dalia. Basuh berak dalia n cuci muntah dia. Eeeee...meme susah...dah aku x cehat. Semalam jea teman aku tidor. xleh tido dengan nyenyak coz nyamuk banyak giler2. Jea dah pasang 2 ubat nyamuk tapi nyamuk kebal. X jugak mampus. Kuat sungguh imuniti badannya.Hehehe..dalia plak asyik sedar n menangis. Dalam kol12 pagi dalia terjaga. Jea pun bangun buat susu. Dalam kol 1pagi, dalia muntah. Nasib baik xkene toto mak. Klu x, penatlah kene basuh. ini jea yg tulis.nak suk kak uat blog gak,,tp die x pandai.

0 comments:

Post a Comment