Friday, March 27, 2009

leganya hr ne dah jumaat

betapa aku tunggu sangat kedatangan hari yang mulia ini,,hehe,,penghulu segala hari kan,,
bukanlah sebab tu sangat pung,,aku suka hr ne sbb esok tak keje,,leh lepak kt umah jer.
jait baju n kemas umah,brg2 dr kg itu hari pung leh abis aku kemas,,,,
minggu ne kat sekolah ujian bulanan mac,,jd gak sesi kaunseling tak dapat nak jalan,,klien menunggu ramai,,nampaknya lepas kejohanan olahraga tahunan ler baru dapat jumpa meka,,
4 hari berturut aku jaga thn 4,,kalau dapat dipelbagaikan jadual guru beredar kan best,,tak de lah jumpa murid yang sama 4hari ne,,ntahlah,,mungkin itu cara yang terbaik dan cepat barangkali untuk uat jadual sedemikian.ikut sajalah...
pagi tadi aku lambat g keje,,tudung yang ku pakai hr ne susah betul nak atur,,sampai 3kali buka balik pun maseh nak berkedut di depan,,sudahnya lambat kuar umah tambah jem lak jalan g sekolah,,jawabnya sampai2 dah perhimpunan pagi,,bos lak tue tgh bercakap,,kedatangan pun aku tak tanda,,,hmmm,
minggu ne semangat keje tak datang2,,mcm ala kadar je aku g sekolah,,tak tau lah apa yang tak kena,,payah betul kalau dah berehat panjang,
harap mgu depan ne ok lah,mgu depan sukan jer sampai lah hari kejohanan 4hb april,,,lepas tue dah tak der nak sukan2 lagi,keje lah betul2 masa ne,
aktiviti guru bk zon pudu pung banyak menunggu april n mei ne,,tapi tak tau la aper perkembangan,,karnival kerjaya zon pudu maseh tak ada progress,,tak tau aku nak mula mcm maner,,,serabutnya lah kalau difikirkan.
last-last aku malas nak pikir, aku tido jer ngan dalia,,hari pung mendung ne,,memang sesuai sgtlah klu nak membuta,,hehehhh,,itu perkataan suami aku,,membuta..hahaha,,pelik mula2 aku dengar word tu,,,bunyi mcm pemalas sungguh,,tapi betul pung,,aku ne klu dah datang malas tahap cipan,,ciaplah,,satu keje pung tak jadi nak mula2,,
sampai sini jer dulu,,nti tulis lagi,,,tgah kumpul gmbar2 nk share kat blog,,
ok.dadaaaaa,,,

1 comments:

Anonymous said...

kak lela pun suka hari jumaat, sebab dapat rehat 2 hari he..he..

Post a Comment