Sunday, April 5, 2009

rumah biru juara!!!







Tahniah utk diri sendiri.heheh.rumah biru juara keseluruhan dan perbarisan.
ok,,mula2 citer sal perbarisan n kawat.kawat cikgu muslim yang ajar.formasi yang sangat kreatif tu cikgu yusniza yang train budak2 tu.dari sebelum cuti seminggu dah berlatih giler2,,memang berbaloi lah menang.kostum tue idea cikgu yus gak,tapi cikgu rumah biru sediakan bersama2.nak cakap ne,,skirt tue aku ler yang jahit,,cikgu wan,mula2 jahit tak jadi.bile budak pakai ketat gler,tak bergerak masa joget,mcm balut nangka dah.apa lagi amik keputusan drastik jait semula,biar kembang,,maka bertungkus lumus lah aku n yus,gunting kain,kuarkan getah semula yg kt pinggang tu,xnak membazir,,balik umah ptg jumaat terus mula keje,,jait2 mlm tu pas kuar makan,,sempat buat 12 pasang jer,,sebabnya aku makan ubat selesema.mengantuk gler,tak dapat kendalikan mesin jait dengan stabil,amik keputusan tido jer,,kul 4.45 pg aku bangun sambung jait sampailah ke subuh,,sebab risau tak sempat masukkan getah terpaksalah minta tlg abang,,kejut die bangun dan die tolong sampai abis,,abihnya aku tiba lambat kt kompleks sukan,janji kul7 pg dah sampai tp 730pg baru sampai,,,heheh.
cepat2 pakaikan budak2 tu dan solek aper yang patut.akhirnya siap.jam 8pg mula.

rumah sukan yang lain pun xkurang hebatnya.rajin cikgu2 sktho,kreatif,klu diberi tugas ini kepadaku,,angkat bendera,nyerah kalah terus.rumah merah pun best.rumah kuning dan hijau pun ok.yang bezanya tempoh latihan.klu dimulakan awal mesti lagi hebat.tapi kesuntukan masa dan banyak lagi perkara yang mesti dibereskan adalah kekangan yang tak dapat dielakkan.yang penting semua sudah berusaha sebaiknya untuk sekolah yang tercinta.
aku ada gak rakam gambar2 menarik perbarisan setiap rumah dan pancaragam sekolah.tahniah buat cikgu barlian.suka sangat persembahan pancaragam.best!mari kita saksikan gmbar2 tersebut.


aku bertugas sebagai ajk hadiah dan cenderamata.bersama2 ketua kami yang sgt dedikasi,cikgu habibah,cikgu bizal aini,cikgu laili dan munirah.ini lah gambar2nya.panas betul masa sukan berlangsung.tapi lega sgt2 dah habis.tahniah buat semua peserta yang menyumbangkan mata utk rumah masing2.khasnya peserta setiap acara dari rumah biru.daaa.

0 comments:

Post a Comment